luni, 29 noiembrie 2010

NCG , va rog foarte mult

Buna, vreau sa va rog ceva... este foarte foarte important pentru mine : va rog votati-ma ncg (national covergirl), este visul meu , am trimis si broadcasturi dar degeaba, apropo pt. cei care sunt in concursul meu, cel de la guestbook (gb) vreau sa stiti ca am facut acel concurs ca sa ajung ncg dar nu merge ,eu chiar va rog sa ma votati si sa le spuneti si prietenilor vostrii. Va rog faceti o fapta buna : votati-ma contul meu este : cristinagirl9. Va rog din tot sufletul meu sa ma votati. Va multumesc .
Si daca puteti si vreti va rog votati-o si pe AntoniaAdriana este verisoara mea si si ea la fel ca mine isi doreste enorm de mult sa devina ncg. Tot ce trebuie sa faceti este sa votati 5/5 si sa lasati comentarii in gb la mine si la antoniaadriana daca vreti. Va multumesc din nou ca ati citit si asta . :-h


Vreau foarte mult sa am trofeul acela: deci va rog ajutati-ma

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu