miercuri, 18 mai 2011

INTERVIU cu LadyDark11 (StyleModel)

INTERVIU - LadyDark11
(a pretty StyleModel) ;))



Multumesc ca ai acceptat sa imi acorzi acest interviu :)
-Placerea e de partea mea.


Ce parere ai despre acest blog? Il vei urmarii?
-Desigur. Este foarte dragutz :X


Spune-ne ceva despre tine
-Ma numesc Cosmina.Am 13 ani,sunt din Braila.
Care este culoarea ta preferata?
-Negru, alb si rosu


Ce te reprezinta?
-Creativitatea. Cred......


Ai vreun hobby?
-Da. Imi place sa citesc si sa cant


Iti plac animalele? Ai vreunul?
-Normal. Am o pisica pe nume Katty
Cum ai aflat de Stardoll?
-Chiar nu mai stiu.Imi aduc aminte ca ma jucam pe un site obisnuit


Ce parere ai despre casatoriile din Stardoll?
-Prostii curate.Si ewo am facut asa ceva.Chiar mi se pare ciudat.Ce iti trebuie sot?Ca sa nu te mai faca lumea p***i :">


Iti place noua moneda Stardoll (StarCoin)?
-Nu.Cu aceasta moneda nu pot sa-mi cumpar ce vreau.:|
Ce ai schimba la Stardoll daca ai putea?
-As schimba PROSTIA.La ce ma refer cand spun Prostia:
Hack
Mincinosi
Etc.


Ce iti place cel mai mult la Stardoll?
-Sa fiu sincera……..decat pretu la ss si hainele


Colectionezi LE, HotBuys, antidote, ELLE....?
-HotBuys si mai nou m-am apucat de DKNY


Multumesc pentru interviu :)
-Ewo trebuie sa-ti multumesc :)



 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu