vineri, 20 mai 2011

INTERVIU cu bianca_irina

INTERVIU cu bianca_irina
(a pretty StyleModel)



 Multumesc ca ai acceptat sa imi acorzi acest interviu
-Placerea e de partea mea :)



Ce parere ai despre acest blog? Il vei urmari?
- Am dat deja follow si m-am uitat putin si prin posturile mai vechi,mi se pare minunat ce faci. E o sursa de informare super




Spune-ne ceva despre tine

-Pai ma numesc Lavinia,sunt o fire destul de nebunatica dupa cum ati observat si ador stardollul .Mai multe .. am guestbookul deschis intrebarilor XD



Ce te reprezinta pe tine?

-Aolo , chiar daca prefer sa fiu caracterizata de altii ..eu zic ca originalitatea :)



Ai vreun hobby?
-Imi place sa compun ( esee,compuneri,etc,atat in romana cat si in engleza ^^) si imi place mult sa calatoresc..Around the world in a one crazy summer XD



Iti plac animalele ?Ai vreunul?

-Love them <3 Am un catelus (teckel) pe care il cheama Rocky si o iepuroaica super cute pe care o cheama Corra si adora sa roada cablurile :))



Care este culoarea ta preferata?
-Nu stiu sigur,sunt o persoana care se schimba repede.. Acum imi place verdele,dar am avut perioade in care imi placea movul .. Depinde de stare



Cum ai aflat de Stardoll?
-Cand eram mai mica (defapt cand mi-am pus netul) cautam jocuri Dress-up.M-am jucat o perioada fara cont,apoi am uitat pe el. In vara trecuta mi-am adus aminte de stardoll si mi-am facut cont,apoi le-am spus si colegelor si am devenit putin obsedata :))



Ce parere ai despre casatoriile din Stardoll?
-Omfg. Avem 13-14 ani , de ce ne-am gandii la asa ceva? Sa pari mai interesant/a? Deci,o prostie.. Poate o chestie cu care sa castigi importanta in fata celorlalti,dar nu stiu.. Nu are sens :|



Iti place noua moneda Stardoll (StarCoin)?
-Cat timp sunt superstar nu ma deranjeaza (avand in vedere faptul ca pot schimba stardollars starcoins si hainele interesante sunt in stardollars). Dar totusi nu imi place ca a disparut play&earn   :|




Ce ai schimba la Stardoll daca ai putea?
-Pai pretul reincarcarilor superstar , as face din nou play&earnul..Si cam atat,imi place stardollul atat timp cat ma joc de o buna bucata de vreme :)



Ce iti place cel mai mult la Stardoll?
-Imi place grafica noilor haine. Stardoll a evoluat mult . Chiar acum ma uit la niste spoilere si sunt mandra..^^



Clectionezi Hot Buys, LE, ELLE, DKNY ,antidote...?
-Am doar LE si hotbuys , am avut o colectie frumusica de ELLE dar am vandut-o. Antidote inca nu am apucat sa imi cumpar,dar abea astept noua colectie!



Ce parere ai despre acest interviu? :D
-Mi se pare ca ai ales intrebarile inteligent si ca totul a decurs bine. Acum,parerea cititorilor e cea mai importanta :D



Multumesc pentru interviu :)
-Multumesc si eu pentru atentia acordata si de final recunosc ca sunt super mandra ca sunt model pentru blogul tau :)





|
v

Faceti click pe imagine pentru a-i vedea profilul Biancai pe Stardoll :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu