joi, 19 mai 2011

INTERVIU cu sweet_ale12

INTERVIU cu sweet_ale12 
-Another pretty StyleModel :)


Multumesc ca ai acceptat sa imi acorzi acest interviu
-Stai linistita :)



Ce parere ai despre acest blog? Il vei urmarii?
- Blogul tau este minunat . Am o parere foarte buna despre el . Il urmaresc si il voi urmarii in continuare pentru ca merita .



Spune-ne ceva despre tine
-Eu sunt o fata de 15 ani jumatate . Numele meu este Alexandra , dar mi se spune Ale . Sunt in clasa a 9-a. Sunt pasionata de fashion si de make up . Imi place sa desenez . Ma joc stardoll din 2007 si nu stiu daca o sa ma plictisesc vreodata de acest "joc" .


Ce te reprezinta pe tn?
: -Pe mine ma reprezinta cel mai mult "veselia" . Mereu sunt cu zambetul pe buze , sunt glumeata si prietenoasa . Sunt optimista mereu si am incredere in mine .


Ai vreun hobby?
-Eu consider desenul si stardoll-ul un hobby pentru mine . In timpul liber desenez sau stau pe stardoll .



Iti plac animalele ?Ai vreunul?
-Imi plac foarte mult animalele . In speciala catelusii . Ador bichoni maltese si imi doresc unul enorm de mult . Din pacate nu am un animal de casa



Cum ai aflat de Sd?
-Aveam aproximativ 12 ani , iar eu am intrat pe internet , dintr-o simpla intamplare am gasit stardoll-ul . Nu am mai stat pe ganduri si mi-am facut cont . Acest cont [sweet_ale12] nu a fost primul meu cont . Acesta a fost cel de-al doilea cont .



Ce parere ai despre casatoriile din Sd?
-Sincera sa fiu mi se pare o prostie . Nu vreau sa judec pe nimeni , dar este strict pararea mea .



Iti place noua moneda Stardoll (StarCoin)?
-Cand am vazut ca s-a modificat am fost surprinsa in mod neplacut . Nu mi se pare o idee prea buna , cred ca era mult mai bine daca lasau cum era inainte .




Care este culoarea ta preferata?
-Eu am 3 culori preferate . Acestea sunt : albastru , mov (violet) si gri .



Ce ai schimba la Stardoll daca ai putea?
-Sincera sa fiu as da mai multi bani pe zi . Timp de 2 ani nu am mai fost superstar si stiu cum e sa nu fi . Daca nu se poate sa fie toata lumea superstar , as alege ca in fiecare luna sa primeasca fiecare fata/baiat cel putin 100 de $ . Si nu in ultiul rand as renunta la starcoins.Am uitat sa mentionez ca : as alege ca fiecare fata/baiat sa fie macar o data CoverGirl.



Ce iti place cel mai mult la Stardoll?
-La stardoll imi place cel mai mult ca poti sa-ti faci prieteni noi . Sa-ti dezvloti imaginatia in ceea ce priveste fashion-ul si make up-ul . Sau mai larg spun designul [fie interior , fie legat de fashion] .



Colectionezi HotBuys, LE, antidote, ELLE....?
-HotBuys da ... dar nu am prea mult , pentru ca nu am fost superstar de 2 ani ... asa ca nu am reusit sa le i-au pe toate. La ELLE am numai o pereche de pantofi si o rochie .   LE nu colectionez [dar am un costum de baie verde de la LE] .As colectiona si LE dar mi se par cam scumpe.



Ce parere ai despre acest interviu? :D
-Mi-a facut mare placere sa am onoarea sa dau un interviu . Este primul de pana acum si mi se pare foarte ok . Sper sa mai am si alte interviuri , deoarece a inceput sa-mi placa sa raspund la intrebari =]]



Multumesc pentru interviu :)
-Nu ai pentru ce :)




|
v

faceti click pe imagine pentru a o vizita pe sweet_ale12 pe Stardoll :)

Un comentariu: