joi, 10 martie 2011

INTERVIU cu jake_coolboss

Multumesc ca ai acceptat sa imi acorzi acest interviu
-Fac asta cu multa placere



Ce parere ai despre acest blog? Il vei urmarii?
-Blogul tau este super cool si sigur il voi urmari.



Spunene ceva despre tine
-Ma numesc Daryus, am 13 ani , sunt din Deva si imi place Stardoll


Ce te reprezinta pe tine?
- Nu stiu...poate designul


Ai vreun hobby?
-Da....statul pe Stardoll cu orele 



Iti plac animalele ?Ai vreunul?
-Da imi plac animalele si am un hamster



Ce parere ai despre casatoriile din sd?
- Nu stiu ,ce parere sa am despre asta .


Ce ai schimba la Stardoll daca ai putea?
-Poi ... 1. Preturile si... mai multe...


Ce iti place cel mai mult la Stardoll?
-Nu stiu


Colectionezi Hot Buys, LE, antidote, ELLE....?
-Da , colectionam pana cand mi s-au furat

Multumesc ca mi-ai acordat acest interviu :-)
- Am facut asta cu multa placere :)





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu