duminică, 5 iunie 2011

Interviu cu hamilton_layla

Reporter:Multumesc ca ai acceptat acest interviu!
Ea:N-ai pt ce ^.^


Reporter:Ne poti spune cate ceva despre tine?
Ea:Despre mine... hm... ce pot sa spun? Pai sunt Byaa, shop-haotica ,ador vampirii, moda, inotul (sport pe care l-am practicat vre-o 7 ani) si imi iubesc prietenii :) In mare parte, ii las pe altii sa ma caracterizeze. Astea sunt de baza :))


Reporter:De cand joci sd?
Ea:Sfarsitul lui 2006 sau inceputul lui 2007, nu mai stiu exact. Aveam un cont inainte de acesta (Bia_Csm) dar a fost furat, iar cand l-am recuperat, eram destul de avansata cu contul asta, asa ca nu am mai intrat pe Bia_Csm si a fost sters.

Reporter:Ce parere ai despre starcoints?
Ea:Ei bine, momentan nu prea am nici o parere bine-definita. Dar nu prea imi plac. Adica sunt de parere ca sunt pierduti niste bani, care, bineinteles merg la SD Staff :))

Reporter:Daca ai vedea un non-ss batjocorit la o party, ce ai face?
EA:Depinde in ce dispozitie as fi. Daca sunt suparata (se intampla ft rar, dar se intampla), atunci as sta si as privi. Daca nu, i-as lua apararea.


Reporter:Iti place sa-ti faci prieteni?
Ea:Evident :X

Reporter:Care este prietena ta cea mai buna?
Ea:Sincer, nu as putea alege, desi sunt 2 persoane care mi-au fost alaturi si cand simteam ca lumea cade peste mine, dar si cand eram pe culmile fericirii. Si le multumesc pt asta.


Reporter:Ai primit comentarii rautacioase de la cineva anume legate de infatisarea ta?
Ea:Sincer, nu. Adica nu chiar rautacioase. Doar feed-back-uri. Si am ajuns sa le apreciez daca vin de la persoane de incredere.

Reporter:Ce crezi despre acest interviu?
Ea:A fost ok ;)


Reporter:Multumesc ca ai acceptat acest interviu!
Ea:N-ai pt ce :)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu