miercuri, 8 iunie 2011

Interviu cu Melindaa :X


Salut sunt Dark!Da ma stiti :))
Aia cu surprize :))

Melindaa a acceptat interviul :X Daca cautati o postare veti vedea raspunsul ei.Acum sa incepem cu interviul:

Pss: M(Melindaa),R(reporter)

R:Multumesc ca ai acceptat interviul.


R:Cand te-ai inscris pe stardoll?
M:Din 2006 joc stardoll.

R:Cati ani aveai?
Am 21 de ani.

R:Cand ai fost ss pentru prima oara?
M:Prima data cand am fost ss ... era foarte demult. Cred ca in 2007. Am fost ss din cand in cand pt o luna.

R:De ce nu folosesti chat-ul?
M:Nu prea folosesc chatul pt: 1. N-am timp 2. Am prea multe prietene si primesc prea multe mesaje ca sa pot face fata tuturor... deci am decis ca nu o sa folosesc chatul. Dar se intampla foarte rar ca mai scriu si eu ceva acolo...

R:Iti doresti sa devii CG?
M:Da, demult doresc sa devin CG.

R:Ce parere ai despre Starcoints?
M:Starcoins... hmm nu prea imi place. E ok ca ne dau fiecare zi cateva, dar eu cred ca nu era necesar sa faca o nou valuta... era de ajuns stardollar

R:Care e marca ta preferata de haine?
M:Marca mea freferata e DKNY pt ca era prima marca reala pe stardoll. Si hainele sunt superbe. M-ai imi place si alte marci vechi ca Vivienne Tam, Philosophy, ELLE.

R:Ce parere ai despre acest interviu?
M:Imi place sa dau interviuri si aceasta este una dintre cele mai bune, imi plac intrebarile.

R:Multumesc din nou ca l-ai acceptat.
M:Cu placere.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu