miercuri, 10 august 2011

Carla Gugino



Carla Gugino sa nascut in Sarasota, Florida, la Carl Gugino, pe data de 29 august 1871, o ortodont de origine italiană,  şi o mamă de traducere engleză-irlandeză, descrisa ca fiind "Bohemian". Părinţii ei despărţit când ea a era in clasa a doua, după care ea se va deplasa între tatăl său şi fratele vitreg de origine Carl Jr. e in Sarasota, şi ei Paradise, California acasă, la care mama ei a mutat atunci când ea avea patru ani. Ea a descris copilăria ei bicoastal, spunând, "am trăit într-un cort din California de Nord şi un van din Big Sur. Cu tatăl meu, am trăit într-o casă frumoasă, cu o piscină şi un teren de tenis şi a dus în Europa pentru veri Aşa că am. simt ca am trait doua copilărie. "A lucrat ca un model de moda adolescente, şi a luat lectii de actorie la sugestia de mătuşa ei, fostul Sa facem o ofertă spokesmodel Carol Merrill Lynch. A în cele din urmă a ajuns să se sprijine, şi cu sprijinul părinţilor ei ", a fost în mod legal emancipat de timp, ea a fost 16.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu