luni, 3 ianuarie 2011

INTERVIU cu 1Cristina1999



- Iti multumesc ca ai acceptat sa ne dai acest interviu .
1Cristina1999 : Multumesc si eu !


- Cum ti se pare blogul ?
1Cristina1999 : Este un blog interesant unde sigur voi da follow


- Ne spui ceva despre tine ?
1Cristina1999 : Am 11 ani , sunt din Ilfov ,ador sa stau pe stardoll chiar daca il stiu doar de 2 ani,imi ador familia,prietenii si nu imi place sa ma cert cu nimeni!Mai ales cu prietenii,Annes98 si BillieJean-x sunt fetele care mi-au fost mereu alaturi! Le ador! Imi place sportul,viata,animalele si natura! 


- Care este culoarea ta preferata ?
1Cristina1999 : Roz


- Ce gen de muzica preferi ?
1Cristina1999 : Pop


-Ai fost NCG ?
1Cristina1999 : Nu 


- Nu ai vrea ?
1Cristina1999 : Ba da, mi-as dorii , dar nu cred ca am sanse


- Ce parere ai despre Perilice2 ? Cea care e Miss Stardoll World ?
1Cristina1999 :Imi place dar cred ca sunt fete si mai frumoase .Nu spun ca ea nu este dar asta este parerea mea 


- Daca ai castiga 500 de sd ,ce ai face? I-ai cheltui din prima zii pe DKNY , LE ,ANTIDOTE...?
1Cristina1999 : Da, e rochie de la DKNY care mi-o doresc,ea ar fi prima pe care as cumpara-o.


- Ce parere ai despre cele care arunca banii airea pe DKNY ,LE...?
1Cristina1999 : Mi se pare interesanta goana dupa aceste lucruri, si mie imi plac, dar mai bine economisesc pe ceva mai frumos si poate chiar mai ieftin.


-  Ce iti place sa faci in timpul liber?
1Cristina1999 : Sa stau cu familia si catelusii mei , sa stau cu prietenii sa ma uit la filme,televizor si altele.


- Iti multumesc din nou
1Cristina1999 : Multumesc si eu :)

1Cristina1999:


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu