vineri, 21 ianuarie 2011

Interviu cu miss_christinee



Multumesc ca ai acceptat sa imi acorzi acest interviu :)
-Cu placere ma bucur ca copii vor sa afle mai multe despre mine.

Spune-ne ceva despre tine (culoarea ochilor,parului...)
-Pai am ochii verzi, parul blond si imi place mult sa cant si sa dansez.

 Ce crezi ca te reprezinta pe tine?
-Pai cred ca ma reprezinta un fluture deoarece este viu si colorat si este simbolul bucuriei.

Ai frati/surori ?
-Nu, insa mi-am dorit pt ca e mai amuzant sa nu fiu singura.

Ai vreun hobby?
-Da , imi place foarte mult tenisul de camp.

Pe cine alegi dintre urmatoarele fete? : bianca_luv_rbd sau CIRESICA2009 ???
-Pe CIRESICA2009 pt ca imieste o prietena foarte buna si ma pot baza mereu pe ea.


Iti plac animalele?
-Da imi plac foarte mult
sunt foarte frumoase si sunt niste prietene ale omului.

Ce parere ai despre goana asta dupa LE, DKNY ...??
-Sunt multe haine de firme cunoscte si care apar odata la cateva luni si sunt foarte scumpe cine le are este apreciat deoarece aceste haine nu sunt usor de obtinut.


Ce ai face daca ai castiga 500 sd?
-Mi-as decora casa pt. ca ma relaxeaza si imi place sa am o casa frumoasa care sa ii placa la toata lumea .

Ce ai schimba la stardoll daca ai putea?
-Pai stardollul este foarte frumos asa cum este, insa acum pe pagina designerilor sunt niste fete abia intrate pe stardoll si nici macar nu sunt ss nu mi se pare corect.

Multumesc ca mi-ai acordat acest interviu
-Multumesc si eu ,ma bucur ca te-am putut ajuta :)




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu