miercuri, 12 ianuarie 2011

Interviu cu Roxa2010Roxa



Multumesc ca ai acceptat sa ne dai acest interviu :)
- Multumesc si eu :D , sunt incantata

Ne spui ceva despre tine?
- Pai....ma numesc Roxana ,am 13 ani, si sunt din Braila .Am ochi caprui, par brunet si ten creol ...traiesc ca orice adolescenta.

Ai animale?
- Nu :(

Iti place scoala?
- Asa si asa :( ....numai unele materii : mate :X si bio :X

Care este culoarea ta preferata?
-Verde :X cred ca aceasta culoare ma reprezinta

Care este melodia ta preferata?
- Adam Lambert - If I had you

Care este cea mai buna prietena a ta (de pe stardoll)?
-Am foarte foarte multe...o sa spun doar cateva : CristinaGirl9 :D ,gabygabylove , Superpami23  etc....

 Ce gen de filme preferi?
-Drama :X

Filmul preferat?
- Twilight

Ai vreun hobby?
- Matematica :X

Cum iti petreci timpul de-obicei?
-Pe stardoll...si cu prietenii

Ce parere ai despre acest blog?
-Este un blog foarte interesant, eu il accesez mereu, este unul dintre cele mai tari bloguri din Romania

Multumesc din nou...asta a fost tot :)
- Multumesc si eu 





Roxa2010Roxa :



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu