marți, 22 februarie 2011

INTERVIU cu AndryAndreea6




Multumesc ca aii acc sa imi acorzi acest interviu :)
-Multumesc si eu :-)


Ce parere ai despre acest blog? Il vei urmarii?
-Am o parere foarte buna, da ,il voi urmarii, lucrurile gratis de aici le iau.


Spune-ne cv despre tn 
-Ma  numesc Andreea, am 13 ani si locuiesc in Timisoara . Cateodata sunt incapatanata ,ma contrazic, si numai eu am dreptate :)) dar nu sunt rea deloc, deci nu va speriati :))


Ce te reprezinta pe tine?
-Animalele, pt ca ador animalele mai ales cainii, daca as putea as aduna toti cainii de pe strazi si i-as lua la mine acasa.


Ai vreun hobby?
-Da....sa ma plimb cu rolele ,cu bicicleta......


Iti plac animalele? Ai vreunul?
-Da, am un caine pe nume Berly , este corcitura (ciobanesc mioritic cu setter irlandez)


Ce parere ai despre casatoriile din stardoll?
-Pai fiecare face cum vrea, pt mine nu e mare lucru, si eu sunt casatorita cu GoldRoberto


Ce ai schimba la stardoll daca ai putea?
-As schimba multe....hainele astea de firma care sunt foarte scumpe si nu oricine si le permite, le-as pune mai ieftine ,sa primim mai multi bani in fiecare zii nu doar 70 de sd pe luna ... sa primim toata luna bani, a...da....si mai sunt niste fete care se cred cele mai importante pe stardoll, eu le-as sterge conturile .


Ce iti place cel mai mult la stardoll?
-Imi place sa merg la petreceri, sa imi fac prieteni :-)


Colectionezi Hot Buys, LE, ELLE, antidote, DKNY?
-Am cateva Hot Buys ,dar nu colectionez, daca ar fii mai ieftine...poate....dar in final sunt doar niste haine nu?


Multumesc pt interviu :-)
-Multumesc si eu :-)







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu