duminică, 27 februarie 2011

INTERVIU cu GoldRoberto








Multumesc ca ai acceptat sa imi acorzi acest interviu =]
-Nu ai pt ce.


Ce parere ai despre acest blog?
-Este cel mai tare blog, si este foarte popular (parerea mea) ,si da, il voi urmarii


Spune-ne ceva despre tine 
-Pai....ma numesc Roberto ,sunt din Timisoara ,imi plac animalele, imi place fotbalul , am foarte multi prieteni, si sper sa imi fac in continuare .


Ce te reprezinta pe tine?
-Fotbalul si prietenii


Ai vreun hobby?
-Da....fotbalul :))


Iti plac animalele ,ai vreunul?
-Da...am un caine (shih tzu)


Ce parere ai despre casatoriile din stardoll?
-No comment.... :P


Ce ai schimba la stardoll daca ai putea?
-As scoate niste fete care vorbesc urat, critica si se leaga de stilul altora fara motiv 


Ce iti place cel mai mult la stardoll?
-Petrecerile


Colectionezi Hot Buys, ELLE, LE, antidote, DKNY?
-Nu


Multumesc pt interviu =]
-Multumesc si eu :)





GoldRoberto
Vizitati-l pe stardoll
Visit GoldRoberto on stardoll

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu