miercuri, 2 februarie 2011

INTERVIU cu xTina-Diva



Multumesc ca ai acceptat sa-mi dai acest interviu
-Placerea este de partea mea


Ce parere ai despre acest blog? Il vei urmarii? 
- Blogul este fantastic ,nu vad de ce nu il voi urmarii


Spune-ne ceva despre tine
- Ma numesc Madalina, sunt din Craiova, am 12 ani, imi place mult stardolul si desenul.


Ai vreun hobby?
-Imi place sa pictez dar si foarte mult sa invat


Iti plac animalele? Ai vreunul?
-Da le iubesc foarte mult ,am un papagal pe nume Cici care avea candva un sot pe nume Coco, dar a murit.


Ce parere ai despre casatoriile din stardoll?
-I don't know :))


Ce ai schimba la stardoll daca ai putea?
-Daca asi putea asi schimba putin drepturile, deoarece cred ca non-ss sunt intr-un fel tratate cu indiferenta, asi vrea ca si ele sa pot cumpara accesorii si haine mai deosebite (de ss) cele de ss sunt mult mai dragute . O... si as vrea ca si ele sa aiva mai multe camere si sa poata purta coafuri de ss.


Ce iti place cel mai mult la stardoll?
-Cel mai mult imi place sa cunosc mai multe persoane, ca de ex pe tn, caci daca nu ar fii fost stardolul nu te-am fii cunoscut ,la stardoll imi place ca tot timpul sunt lucruri noi de cumparat ,si imi mai place si chestia asta cu national covergirl caci le da sansa unor fete simple sa devina foarte populare.
 
 
Colectionezi LE, Hot Buys, ELLE........?
-Nu ,nu colectionez nici una dintre cele spuse


Multumesc pt interviu
-Iti multumesc si eu, ma simt onorata  ! :X





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu