marți, 1 februarie 2011

INTERVIU cu sara_superstar2



Multumesc ca ai acceptat sa imi acorzi acest interviu :)
-Nu ai pt ce :)


Cum ti se pare blogul? O sa il urmaresti ?
-Pai mi se pare un blog activ si interesant pentru lucruri gratis, si da ....o sa il urmaresc


Spune-ne ceva despre tine .
-Pai ...imi place sa intru pe stardoll, sa fac teme ,sunt o fire prietenoasa ,dar care nu plange din orice ,imi plac animalele, imi place sa cant la pian si chitara .... si imi iubesc parintii :)


Ai vreun hobby?
-Da. Sa cant si sa dansez . Ma regasesc in aceste doua lucruri . A! si imi place sa cant la chitara.


Ce te reprezinta pe tine?
-Pasiune pt dans si de-asemenea si pt cantat.


Iti plac animalele? Ai vreunul? 
-Da ,imi plac foarte mult dar din pacate nu am animale ... dar sper ca foarte curand sa imi iau unul :P


Ce parere ai despre casatoriile de pe stardoll?
-Pai ....sunt ciudate :)) si amuzante in acelasi timp :)) A aparut o noua moda


Ce ai schimba la stardoll daca ai putea?
-Serverul este umpic cam dificil si nu prea se incarca bine la petreceri .


Ce iti place cel mai mult la stardoll?
-Ca imi fac foarte multi prieteni noi ,am foarte multi si nu o sa ii schimb niciodata ,si tu esti una dintre prietenele mele.


Colectionezi Hot Buys, LE ,antidote...?
-Nu. Am doar un Hot Buys :P


Multumesc pentru interviu
-Nu ai pentru ce :)




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu