vineri, 18 februarie 2011

INTERVIU cu AntoniaAdriana






Multumesc ca ai acceptat sa imi acorzi acest interviu :)
-Am facut asta cu cea mai mare placere.


Ce parere ai despre acest blog? Il vei urmarii?
-E super, da, cu siguranta.


Spune-ne ceva despre tine.
-Ma numesc Antonia ,imi plac animalele, si foarte mult sa dansez si sa desenez.


Ce te reprezinta pe tine?
-Dansul si desenul


Ce parere ai despre casatoriile din stardoll?
-Ah...da, e o idee buna ,aici copii pot traii intr-o lume a lor...isi pot face "familii" si pot traii ca in viata reala ;)


Ce ai schimba la stardoll daca ai putea?
-Pai....as vrea sa primim mai multi bani pt ca majoritatea hainelor au pretul peste 5 stardolari, si ar mai fii super sa putem fii ss in fiecare saptamana ...2 sau 3 zile ;))


Ce iti place cel mai mult la stardoll?
-Shoppingul ,si in afara de asta ,pot sa imi fac prieteni :)


Colectionezi Hot Buys, LE ,ELLE ,antidote, DKNY...?
-Da , am cateva ,nu din toatem dar sunt firmele mele preferate, si se gasesc cam greu la preturi mai mici.


Multumesc pt interviu :)
-Cu placere :)




AntoniaAdriana:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu